Fresh Legs

Fresh Legs is een weldaad voor iedereen!

Fresh legs is een gel die bevordert de doorbloeding waardoor afvalstoffen sneller worden afgevoerd zoals bij vermoeide en zware benen en voeten. Door de actieve bestanddelen wordt deze gel veel gebruikt bij vermoeide, gevoelige of stijve spieren en voor soepelere gewichten, branderige en vermoeide voeten en bij koude handen en voeten.

De gel houdt het lichaam koel. Fresh Legs is ook uitermate geschikt bij zweetvoeten en zonverbranding.

*Fresh Legs kan ook in combinatie met elastische kousen gebruikt worden.

Ook is deze gel goed te gebruiken bij het verminderen van blauwe plekken. Doordat de gel een goede doorbloeding stimuleert zal de blauwe plek sneller verdwijnen.

Mensen die last hebben van zogenaamde winter tenen en handen hebben ook baat bij deze gel. Het verwijderd de bloedvaten zodat het bloed een betere doorstroming heeft en het verstevigd de wanden van de aderen.

Werkzame stoffen:

Harmamelis, word ook wel de toverhazelaar genoemd. Het verwijderd bloedvaten en is mede preventief tegen jeuk.

Arnica montana is een plant met oranje gele bloemen waarvan alleen de stengel gebruikt wordt. De stof zorgt voor bevordering van de bloedsomloop waardoor afvalstoffen sneller worden afgevoerd en er meer zuurstof in de gewrichten en spieren komen.

Camphor heeft een sterke kramp verminderende en pijnstillende werking en helpt daarom zeer goed bij de behandeling van reumatische klachten, spierpijnen, gewrichtspijnen en kneuzingen.

Aesculus Hippocastanum is een stof die helpt tegen de symptomen van spataders, gezwollen benen, aambeien met een brandend stekend gevoel, rugpijn, droge slijmvliezen, artrose en reuma.

Kortom een gel voor iedereen!

Te gebruiken bij:fresh legs
● Vermoeide en zware benen en voeten
● vermoeide, gevoelige of stijve spieren
● Zweetvoeten